keskiviikko 4. toukokuuta 2011

                        We like to sleep all day and party all night!
                        This is how we like to live our life!

                                 I've got a feeling everything is gonna be all right,
                                   So come on



juuu oli tosiaan ihana vappu:) ja tosi riehakas :p ekana oltiin teresalla hengailtiin, sit haettii pitsaa, minä emma jaska & nico:)
ja yhteensä meitä oli noin 20? p;
minä,ella,emma,teresa,julle,nea,lisa,jasu,olli,nico,pate,santtu,tuke,pake,aatu,vakke,miklu,aatu & eetu ja juuso käväs : D sit oltii meillä, ja sit jossain vaihees oli kauhee hässäkkä ku mun piti _yksin_ siivoskella sitä meiän lattiaa,ja sit yhtäkkiä oli mun ja teresan avaimetki kadonnu, ja ne oli ollu ollilla! joooo,mut sit päästii tereasalle, eli sinne meni: minä,ella,teresa,julle,nea,olli & jaska :) samat jotka jäi yöks :p
ja nukuin hienot 1 ja puoli tuntii! mentii sit jaskan kanssa syömään aamulla joskus 6 aikaa ku tuli kauhee nälkä -.-! ja sit lähettii vapputorille, ja sielloli suunnilleen samat ihmiset ku tuolaki, muutama muu vissii tuli kans, oisko ollu oliver ja niit sen kamsui :) jooo,kuvia laittelen HETI KU SAAN NIITÄ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti